بوژان

فروشگاه اینترنتی بوژان

بوژان

فروشگاه اینترنتی بوژان

خرید رویال

کلش رویال برای شما نسبتاً آشنا خواهد بود اگر با بازی کلش آف کلنز آشنا باشید. این بازی به این صورت است که در همان ابتدای کار در ۷ مرحله طرز صحیح استفاده از کارت ها را به شما آموزش می دهند و پس از آن شما می‌توانید وارد بازی اصلی بشوید. هدف کلی بازی کلش رویال از بین بردن برج های دشمن به وسیله نیروها است. با توجه به اندازه نابودی تاج دریافت خواهید کرد. یک موضوع مهم که در این بازی وجود دارد این است که شما باید در برابر حمله دشمن آرایش دفاعی مناسبی بگیرید و تنها حمله به حریفان ملاک نیست.

 

در بازی کلش رویال حریف ها به صورت تصادفی انتخاب می شوند و اگر این حریف شما کارت های بهتر و قوی تری نسبت به شما داشته باشد مسلم است که بازی را پیروز خواهد شد و شما در این بازی شکست خواهید خورد. کاربران زیادی هستند که پس از آشنایی با این بازی به جای هزینه کردن روی اکانت شان به خرید رویال روی می آورند که راه حل منطقی تری به نظر می رسد. بعضی از کاربران نیز پس از رسیدن به سطحی از پیشرفت با فروش رویال خود کسب درآمد می‌کنند. در انتهای هر نبرد به شما صندوقی از جایزه داده می شود که پس از دو ساعت می توانید درب به آن را باز کنید

 

تاریخچه کلش رویال

سوپرسل بعد از اینکه در عرضه بازی کلش آف کلنز موفق شد به این فکر افتاد تا یک بازی دیگر اما با همان سبک کلش آف کلنز تولید کند که نتیجه آن شد بازی کلش رویال. این بازی به صورت عمودی هست که با اسکرول به بالا و پایین شما می توانید به بخش های مختلف این بازی دسترسی پیدا کنید. کارت های مخصوصی در این بازی وجود دارند که به سه دسته تقسیم بندی می شوند و شما وقتی که به این بازی وارد می شوید پس از ورود به بخش مبارزه بلافاصله به یک کاربر آنلاین دیگر متصل خواهید شد. این یکی از تفاوت های اصلی بازی کلش آف کلنز و کلش رویال است

هفت اشتباه مخرب در بازاریابی محتوا

امروزه بازاریابی محتوا یکی از پیش‌نیازهای اصلی تبلیغ محصول است. اما در این روش از چه خطاهایی باید خودداری کرد؟

شاید بازاریابی محتوا، مفهوم جدیدی به‌نظر برسد؛ اما این روش از صدها سال قبل کاربرد داشته است. داستان‌گویی یکی از قدیمی‌ترین شکل‌های ارتباطی است. برای مثال بنجامین فرانکلین، با انتشار کتابی به‌نام سالنامه‌ی ریچارد فقیر، به کسب‌وکار چاپ خود کمک کرد.

امروزه، بازاریابی محتوا یکی از پیش‌نیازهای افزایش فروش است. بازاریابی محتوا نه‌تنها بر بهبود کسب‌وکار تأثیر می‌گذارد بلکه سه برابر بیشتر از بازاریابی خروجی به نتیجه می‌رسد و هزینه‌ها را تا سقف ۶۲ درصد کاهش می‌دهد و از نظر نرخ تبدیل، شش برابر سودمندتر از روش‌های دیگر است. بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد، جذب مخاطب و بهبود خدمات مشتری است. اما اگر می‌خواهید فروش خود را از طریق بازاریابی محتوا بهبود دهید، لازم است از چند خطای متداول دوری کنید.

۱. استفاده از دستورالعمل یکسان برای همه

برای افزایش فروش از طریق بازاریابی محتوا، نباید برای تمام افراد از دستورالعمل یکسانی استفاده کنید. برای مثال نیاز به تولید محتوایی برای جذب مخاطب و افزایش مصرف دارید. این کار مانند پختن غذا برای گروه بزرگی از افراد است. ممکن است استیک بپزید اما اگر در میان مخاطبانتان افراد گیاهخوار یا وگان وجود داشته باشند، آن‌ها نمی‌توانند از چنین غذایی لذت ببرند.

مثال:

برای رسیدن به استراتژی مناسب بازاریابی محتوا باید با بررسی دقیق داده‌ها و توسعه‌ی شخصیت مشتری قبل از توسعه‌ی تقویم محتوا، برای شناخت مخاطب وقت بگذارید. به این ترتیب می‌توانید با کفش آن‌ها راه بروید و محتوای مناسب را در زمان مناسب از طریق کانال مناسب منتقل کنید. قبل از قرار دادن گوشت‌ها در فر، خواسته‌ها، نیازها، علایق و انگیزه‌های مخاطب را بشنوید. اگر اغلب میهمانان شما گیاه‌خور هستند، غذای بدون گوشت بپزید. به یاد داشته باشید نیاز مخاطب اهمیت دارد نه شما.

۲. تأکید بیش از حد روی فروش

بازاریابی محتوا نوعی دستورالعمل فروش نیست. بلکه به‌معنی اشتراک‌گذاری اطلاعات سودمندی است که بتوانند به پرسش‌های مخاطبان پاسخ دهند یا مشکلات آن‌ها را حل کنند. برای مثال، اگر نیاز به دستورالعمل برگر گیاهی داشته باشید، ممکن است بتوانید در وب‌سایت وسایل آشپزخانه به پاسخ خود برسید؛ اما اگر آن وب‌سایت بدون هیچ دستورالعمل مشخصی، تنها محصولات خود را برای فروش گذاشته باشد چه حسی پیدا می‌کنید؟ شاید به سایت دیگری بروید که اطلاعات مورد نیاز شما را داشته باشد.

پس از ایجاد کتابخانه‌ی محتوایی با اطلاعات سودمند، نگاهی به سازماندهی اطلاعات بیندازید و آن را به گزینه‌ی سودمندی برای مخاطب خود تبدیل کنید. برای مثال شرکت Nurx دارای یک بلاگ معمولی و بخشی برای پرسش و پاسخ است که محتوا را به مرکز اطلاعاتی قابل جستجویی برای عناوین مرتبط با سلامت روابط تبدیل کرده است.

 

۳. نادیده گرفتن کیفیت و بهبود محتوا

در بحث تولید محتوا، تعادل اهمیت زیادی دارد. انتشار سالیانه‌ی پست‌ها کمکی به بهبود محصول یا خدمات شما نمی‌کند. از طرفی انتشار پنج مقاله‌ی غیرآموزنده و پر از اشتباه در روز هم روش مؤثری نیست. در عوض سعی کنید وقت خود را صرف تولید محتوای جذاب کنید حتی اگر هفته‌ای یک بار آن را منتشر کنید. همیشه بهتر است بر کیفیت تمرکز کنید تا کمیت.

محتوای جذاب ممکن است سال‌ها به اشتراک گذاشته شود

علاوه بر این، محتوای جذاب می‌تواند به مدت سال‌ها مرجع افراد باشد. سرمایه‌گذاری اولیه بالاخره منجر به پاداش می‌شود. برای رسیدن به حداکثر سود از محتوای خود، می‌توانید آن را به‌صورت اینفوگرافیک یا فصلی از کتابی الکترونیکی، بازنشر کنید. یکی از دیگر مزایای تولید محتوای با کیفیت، اشتراک‌گذاری انبوه آن است. اگر شخصی محتوای شما را مفید ببیند، تمایل بیشتری به اشتراک‌گذاری آن خواهد داشت. با این حال نباید از بهبود محتوا غافل شد. محتوا برخلاف رویاها به خودی خود ساخته نمی‌شوند.

۴. نداشتن CTA

فراخوان عمل (CTA)، هدفی ساده دارد: راهنمایی مخاطبان خود برای رسیدن به انتظارات آینده. فراخوان عمل می‌تواند در قالب یک پست، به‌روزرسانی شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل باشد. CTA مرتبط برای ترغیب مخاطب به گام‌های آینده، حائز اهمیت است. فراخوان عمل قوی می‌تواند گزینه‌ی «اضافه کردن به کارت» یا «تست سی روزه‌ی رایگان» باشد. در هر صورت CTA به افراد برای ادامه‌ی راه انگیزه می‌دهد.

۵نادیده گرفتن توصیه‌ها

محتوای کاربری از جمله نقد و توصیه، هرگز نباید نادیده گرفته شوند. محتوای کاربری نه‌تنها به تولید محتوای بیشتر کمک می‌کنند بلکه اعتماد مخاطب را هم افزایش می‌دهند. درواقع براساس بازاریابی هینز و G2، تقریبا ۹۲ درصد از خریداران B2B پس از خواندن نقدی مطمئن به خرید می‌پردازند.

علاوه بر این، توصیه‌نامه‌ها بهتر می‌توانند خدمات، محصولات و مزایای آن را توصیف کنند. توصیه نامه‌ها همچنین می‌توانند تمایز شما از رقبا را پررنگ کنند و از ادعاهای شما در محتویات قبلی حمایت کنند. تأیید شدن از سوی دیگران، هدیه‌ای ارزشمند در بازاریابی محتوا است.

 

۶. عدم درک چهار گام چرخه‌ی خرید

چهار مرحله در چرخه‌ی خرید وجود دارد: آگاهی، پژوهش، درک و خرید. اولین مرحله‌ی ایجاد آگاهی زمانی است که مشتری از وجود راه‌حل برای مشکل خود آگاه نیست. مرحله‌ی پژوهش زمانی است که مشتری از وجود راه‌حل آگاه است و به‌دنبال اطلاعات می‌رود. سومین مرحله درک است که به مقایسه‌ی محصولات و خدمات اختصاص می‌یابد و در نهایت چهارمین مرحله، خرید است که به‌معنی تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری بر راه‌حل است.

توجه به نقد کاربران، در جلب اعتماد مخاطب مؤثر است

 هر بازاریاب محتوایی باید از چرخه‌ی خرید آگاه باشد. همچنین باید محتوایی را برای هر کدام از بخش‌های فروش، تولید کند. برای مثال، محتوای آموزشی برای آگاهی مفید است؛ اما محتوایی مثل مطالعات موردی می‌تواند به توسعه‌ی رابطه با خریدار در مرحله‌ی جمع‌آوری اطلاعات تا مراحل بعدی کمک کند. محتوای شما نه‌تنها می‌تواند مشتری ایده‌آل را تعیین کند بلکه می‌تواند سطح آن را هم تعیین کند.

۷. از خودراضی بودن

حتی اگر به استراتژی مناسبی برای بازاریابی محتوا دست یافتید، برای دیدن نتایج و جبران زحمات باید عملکرد استراتژی خود را تست کنید. در صورتی که چیزی مطابق انتظارتان پیش نرفت، باید کل دوره را تغییر داده و بر افزایش تغییرها و بهبود کار تمرکز کنید.

علاوه بر این، باید براساس آخرین اخبار و روند‌ها خود را به روز نگه‌دارید. به یاد داشته باشید، مشتری طعم تغییر را می‌چشد؛ فناوری هم با سرعت بالایی در حال تکامل است. در صورتی که از روش‌های منسوخ استفاده کنید و محتوا را روی پلتفرم‌های کم‌طرفدار منتشر کنید، پیشرفت چشمگیری نخواهید داشت. ارتباط ایده‌ها، هم در محتوا و هم در روش‌ها حائز اهمیت است.

بازاریابی محتوا یکی از مؤثرترین روش‌ها برای بهبود کسب‌وکار است اما در صورتی به نتیجه می‌رسید که از خطاهای فوق دوری کنید. اگر مراقب نباشید، حتی سخت‌کوشی شما هم می‌تواند منجر به رکود فروش شود. خروجی ضعیف می‌تواند به‌معنی اتلاف وقت باشد، حتی اگر از بهترین روش‌ها استفاده کرده باشید

منبع: زومیت

نتایج پژوهشی تازه: پوشیدن ماسک در توقف انتشار ویروس کرونا بسیار موثر است

 

برخلاف توصیه‌ی سازمان بهداشت جهانی، دانشمندان در مقاله‌ای تازه بدین نتیجه رسیده‌اند که پوشیدن ماسک می‌تواند به کاهش سرعت دنیاگیری کووید ۱۹ کمک کند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) پس از ارزیابی شواهد موجود درباره‌ی انتقال هوابرد ویروس کرونا جدید، بامداد امروز با انتشار دستورالعملی تازه، پوشیدن ماسک‌های پارچه‌ای را برای تمام مردم توصیه کرد. اکنون تیمی بین‌المللی از پژوهشگران نیز در مقاله‌ای جدید که روز گذشته در نشریه‌ی نیچر منتشر شد، به تأثیر ماسک‌های جراحی صورت در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و ویروس‌های آنفلوانزا از افراد دارای علامت اشاره کرده‌اند.

استفاده از ماسک‌های صورت برای پیشگیری از ابتلا به کرونا از زمان آغاز انتشار این ویروس نزد پژوهشگران بهداشت عمومی به‌شدت بحث‌برانگیز بوده است. درابتدا به‌ویژه در ایالات متحده، مقام‌ها در توصیه به استفاده از ماسک سهل‌انگاری کردند و از مردم خواستند تا ذخیره‌ی کنونی ماسک‌های جراحی و ماسک‌های تنفسی N95 را برای کارکنان مراقبت‌های بهداشت نگه دارند.

با این حال، اکنون مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در ایالات متحده به تمام آمریکایی‌ها توصیه می‌کند در مکان‌های عمومی ماسک‌های پارچه‌ای به‌صورت بزنند. اما سازمان بهداشت جهانی ظاهرا هنوز هیچ تصمیمی برای تغییر موضع پیشین خود ندارد و همچنان استفاده از ماسک را تنها برای بیماران و مراقبان آن‌ها توصیه می‌کند؛ درحالی‌که مقاله‌ی جدید با استدلالی قانع‌کننده استفاده از ماسک را بسیار مؤثر می‌داند.

ویروس‌های کرونا و آنفلوانزا که عامل بروز عفونت‌های تنفسی هستند، ازطریق مسیرهای مختلف از انسان به انسان منتقل می‌شوند: تماس مستقیم یا غیرمستقیم، قطرات کوچک تنفسی و ذرات کوچک‌تر به‌نام آئروسل. تاکنون به ما گفته شده است که ویروس کرونا جدید به‌طور کلی هوابرد نیست و عمدتا ازطریق تماس با افراد یا سطوح آلوده منتقل می‌شود؛ اما همان‌طور که پیش‌تر در زومیت خواندید، درباره‌ی انتقال ویروس کرونا ازطریق هوا بین دانشمندان اتفاق نظر وجود ندارد.

 

منبع: زومیت

 

درمانگاه قلب و عروق در شیراز

 

امروز می خواهیم به شما یک درمانگاه قلب و عروق در شیراز را به شما معرفی کنیم که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های شخصی اکوکاردیو گرافی، تست ورزش، الکترو کاردیو گرافی، هولتریتم و هولتر فشارخون می باشد.

 

وجود داشتن پتانسیل بعضی از بیماری های قلبی و عروقی در بیمار، در اکثر مواقع یکی از علت های ارجاع بیمار به یک متخصص قلب است. یک پزشک متخصص قلب و عروق در اولین ملاقات با بیمار، درباره سابقه پزشکی او سوال کرده است و سایر علائم فیزیکی او را معاینه میکند.

 

پزشکانی که در کلینیک قلب و عروق در شیراز کار می کنند یکی از بهترین متخصص ها هستند که در کارشان تخصص فراوانی دارند و با شیوه های درمانی آشنایی کامل را دارند. درمانگاه قلب و عروق در شیراز دستگاه های پیشرفته ای دارد که درمان بیماران را به بهترین نحو انجام میدهند. تیم تخصصی درمانگاه قلب در شیراز با بسیاری از مشکلاتی که در قلب و عروق امکان دارد رخ دهد آشنایی دارد و به همین دلیل می توانند انواع بیماری های قلب و عروق را درمان کنند.

 

درمانگاه قلب و عروق در شیراز

این درمانگاه خدمات متفاوتی انجام می دهد که بسیار متنوع است و هر کدام از این خدمات به بهترین شکل ممکن انجام می شوند. در زیر شما را با بخشی از این خدمات آشنا می کنیم.

 

نوار قلب

نوار قلب یکی از خدماتی است که بسیاری از پزشکان برای تشخیص بیماری از آن استفاده می کنند. این دستگاه دارای اهمیت فراوانی بوده و در بیشتر اتاق عمل ها و آمبولانس ها نیز وجود دارد.

 

اکو قلب

اکو قلب با فرستادن امواج صوتی از قلب شما عکس گرفته می شود. وقتی که پزشک اکو بیمار را مشاهده می کند به راحتی می تواند به بیماری های قلبی و عروقی آن پی ببرد.

 

 

درمانگاه گوارش در شیراز

 

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که نیاز به آندوسکوپی پیدا کرده باشید و به دنبال جای بگردید که به بهترین شکل ممکن این کار را برای شما انجام دهند. بهترین درمانگاه گوارش در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد. کلینیک گوارش در شیراز درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهر راز به پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های آندوسکوپی، پولپکتومی و کلونوسکوپی مجهز می باشد.

 

اگر بخواهیم برای شما دستگاه گوارش را شرح دهیم باید بگوییم که یک لوله پر پیچ و خم است که از دهان شروع می شود و به مقعد ختم می شود. در دستگاه گوارش مواد غیر قابل جذب دفع می شوند. این سیستم در بدن بخش های مختلفی دارد از جمله : دهان، حلق، مری، معده، روده کوچک (روده باریک)، روده بزرگ (کولون)، روده مستقیم (رکتوم)، کبد، کیسه صفرا و لوزالمعده (پانکراس).

 

 

کولونوسکوپی

ممکن است پزشک از شما بخواهد که کولونوسکوپی انجام دهید تا به بیماری شما پی ببرد. این یک روشی است که برای بعضی ها با شنیدن اسمش به دلهره بیفتند. اما جای هیچ نگرانی نیست. متخصصان شهر راز کلینیک گوارش در شیراز با مهارت و تخصصی که در این زمینه دارند کارشان را به خوبی انجام می دهند و نیاز به نگرانی نیست.

 

 

آندوسکوپی

آندوسکوپی یک روش قدیمی است که هنوز از آن برای شناخت بیماری های دستگاه گوارش استفاده می شود. در کلینیک گوارش شهر راز نیز متخصصان از این روش استفاده میکنند و یک لوله بلند و باریک را به طور مستقیم از راه دهان به بدن بیمار وارد می کنند و از طریق آن بسیازی از ارگان های بدن را مشاهده می کنند.

 

 

توصیه های کلینیک گوارش در شیراز برای مراقبت های بعد از آندوسکوپی و کولونوسکوپی

این موضوع بر کسی پوشیده نیست که بعد از عمل جراحی باید مراقبت های زیادی صورت بگیرد. آندوسکوپی و کولونوسکوپی نیز یک نوع عمل جراحی به حساب می آیند که باید بعد از آن مراقبت های خاصی صورت بگیرد.