بوژان

فروشگاه اینترنتی بوژان

بوژان

فروشگاه اینترنتی بوژان

بیت کوین را آنلاین بخرید


تا آنجایی که می دانید بیت کوین به شکل دیجیتال منتقل می شود و شکل فیزیکی ندارد به همین دلیل برای خرید آن نیاز نیست به صورت حضوری اقدام کرد و این کار به صورت آنلاین و از طریق سایت ها انجام می شود. روش های زیادی برای خرید آنلاین بیت کوین وجود دارد به صورتی که شما یا از طریق شخص حقیقی و کارت بانکی خود و یا از طریق سایت های فروشنده می توانید برای خرید آنلاین بیت کوین اقدام کنید.

برای خرید آنلاین بیت کوین روش های زیر را دنبال کنید:

1 ) نصب کیف پول بیت کوین

2 ) پیدا کردن یه فروشنده معتبر بیت کوین

3 ) انجام اهراز هویت با مدرک شناسایی

4 ) واریز پول از طریق کارت بانکی به فروشنده و دادن آدرس کیف پول

5 ) دریافت کردن بیت کوین از فروشنده به کیف پول خود

خرید آنلاین بیت کوین

در حال حاضر قانون مشخصی برای بیت کوین تعیین نشده است و خرید فروش بیت کوین و نگهداری در اکثر کشور های دنیا ازجمله ایران غیر قانونی نیست. بنابراین در حال حاضر خرید آنلاین بیت کوین منع قانونی ندارد مگر اینکه با آن جرمی مانند پولشویی صورت بگیرد.

بانک مرکزی ایران در 9 دی 1396 به کار گیری ارز بیت کوین و ارز های دیجیتال دیگر را ممنوع اعلام کرد و طبق این قانون خرید آنلاین بیت کوین را در بانک ها و موسسات مالی و صرفی هایی که مجوز بانک ملی دارند رسما ممنوع اعلام شده است اما این حکم به معنای ممنوعیت برای مردم نیست.

نهاد هایی مانند پلیس فتا و نیروی انتظامی در صورت کلاهبرداری در این زمینه مسولیت و اختیاراتی دارند و جدای از بحث اینکه ارز دیجیتال چیست به عنوان یک فناوری قانون می تواند تا جایی که امکان دارد پیگیری کند و به این موضوع رسیدگی کند و یک فرد می تواند که در صورت مشکل شکایت کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد