بوژان

فروشگاه اینترنتی بوژان

بوژان

فروشگاه اینترنتی بوژان

فروش کلش

 

اگر شما از کاربران قدیمی بازی کلش آف کلنز هستید و از اکانت خود و سرعت پیشرفت اش رضایت کافی را ندارید می توانید با فروش کلش خود و بررسی کردن اکانت های موجود یک کلش قوی را خریداری کنید و در اینصورت در وقت و پول خود صرفه جویی کنید. حتماً اگر از کاربران قدیمی این بازی باشید می دانید که زمان زیادی را باید صرف کنید تا در این بازی پیشرفت کنید اما با هزینه کردن و خریداری الماس برای خود زمان خواهید خرید. یک نکته را خدمت شما بگوییم که اشخاص و موسسات مختلفی وجود دارند که بازی کلش آف کلنز را بررسی کردند و نکات منفی زیادی را راجع به آن مطرح کردند اما از آنجایی که همه ما به علاقه شما به این بازی آگاه هستیم سعی می‌کنیم با مدیریت زمان از بازی لذت برده و از امورات زندگی خود غافل نشوید.

تاریخچه کلش آف کلنز این بازی تاثیرات بسیار خوبی بر روی کمپانی سوپرسل گذاشته است. البته تاریخ نشان می دهد که سایر بازی های سوپرسل ازجمله کلش‌رویال نیز دارای محبوبیت زیادی در بین مردم شده است.

آپدیت کلش آف کلنز از ابتدای معرفی این بازی تا به امروز نیازهای کاربران را بررسی کرده است و آپدیت آن را به انتشار گذاشته است. سال ۲۰۱۹ را سال تغییرات بزرگ این بازی معرفی کرده‌اند. در این بخش به شما تغییرات آپدیت کلش آف کلنز در تابستان را معرفی می کنیم کاربران بازی کلش آف کلنز نسبت به تان هال های 11و12 اعتراض داشتند که در آپدیت تابستان تغییرات اساسی لول های این دو به وجود آمده. در آپدیت جدید 5 اسپل بازی لول جدید دریافت کرده اند که باهم به بررسی جزئیات آپدیت هرکدام می پردازیم.

اسپل خشم Level 6 برای آپگرید شدن به 6 میلیون اکسیر نیاز داشته و مدت زمان آن 7 روز می باشد.

اسپل سم Level 6  جهت آپگرید شدن 200 هزار اکسیر برای شما آب خواهد خورد و زمان انتظار آن 11 روز خواهد بود.

اسپل اسکلت Level 6  که همه از قدرت آن آگاه هستید به 150 هزار اکسیر سرمایه و 11 روز زمان نیاز دارد.

 

فروش رویال

فروش رویال برای افرادی که در این بازی فعالیت دارند یک روش خوب برای درآمدزایی میتواند باشد. اگر قصد دارید که اکانت با کیفیت بالایی داشته باشید حتما به خرید رویال اقدام کنید و اگرقصد درآمدزایی دارید به فروش رویال روی بیاورید. در صورتی که قصد دارید از یک پلتفرم مطمئن برای خرید و فروش رویال اقدام کنید ما به شما روشی را معرفی می‌کنیم که طی آن دست کلاهبرداران و سوء استفاده کنندگان از خرید و فروش رویال کوتاه میماند. اگر می خواهید به فروش رویال اقدام کنید می توانید از سایت کلش مارکت برای فروش اکانت استفاده کنید. همچنین این سایت به شما قابلیت خریداری یک اکانت با لول و امکانات بالا را میدهد. به صورت کلی کلش مارکت یک پلتفرم اینترنتی است که در سراسر کشور با امکان پرداخت در دسترس شما قرار گرفته است. اگر در زمینه خرید و فروش رویال برای شما سوالی پیش بیاید کارشناسان مربوطه ۲۴ ساعته آنلاین حضور دارند و شما می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید همچنین برای قیمت گذاری عادلانه شما را راهنمایی می کنند.

 

مزایای خرید و فروش رویال از سایت کلش مارکت

 مهمترین مزیت این سایت عادلانه بودن و مطمئن بودن پرداخت های خریداران می باشد. اگر کسی قصد فروش رویال خود را داشته باشد می‌تواند با خیال راحت آگهی خود را در این سایت ثبت نماید. کاربران همچنین می‌توانند اگر در روند ثبت آگهی با مشکلی مواجه شدند با کارشناسان کلش مارکت ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را پیرامون روند خرید و فروش بپرسند.

 

همانطور که مطلع هستید فروش رویال بر خلاف مقررات است و اگر به این موضوع پی ببرند اکانت شما را بن میکنند. این شرکت هشدار می دهد که افراد سودجویی بسیاری هستند که پول را می‌گیرند اما اکانتی را در اختیار آنها قرار نمی‌دهند. در این میان افراد زیادی هستند که خسارت های مالی و معنوی می بینند من افراد زیادی را سراغ دارم که بعد از اینکه اکانت خود را فروخته اند پشیمان شده و دوراه پیش روی آنها قرار گرفته است ۱ با  سوپرسل تماس گرفته. ۲ با این احساس ناراحتی پشیمانی کنار می‌آیند چون دیگر راهی برای شان باقی نمانده است.

 

خرید و فروش کلش آف کلنز

یک خبر خوب برای شما دوستانی که به بازی کلش آف کلنز علاقه مند دارید و می خواهید که وارد تجارت خرید و فروش کلش آف کلنز شوید و اکانت خود را بفروشید. ما بدون در نظر گرفتن سطح شما حاضر هستیم که شما را وارد دنیای تجارت خرید و فروش بازی کلش آف کلنز کنیم و اکانت شما را خریداری کنیم. خرید و فروش کلش آف کلنز کار بسیار پرخطری است که ممکن است افرادی با قیمت بسیار پایین از شما اکانت خریداری کنند و یا شما را در این مسیر سردرگم کنند. اگر قصد فروش بازی کلش آف کلنز خود را دارید ما با  بهترین قیمت اکانت شما را خریداری می‌کنیم وقتی که به سطح خاصی رسیدید حتماً با ما برای فروش اکانت تان تماس بگیرید. ما پول را به صورت مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و مطمئناً از این معامله راضی خواهید بود.


آیا خرید و فروش کلش کار درستی است؟

 اگر گیمر های حرفه ای بپرسید که دلیل خرید و فروش کلش شما چیست احتمالاً همگی آنها پاسخ یکسان به شما میدهند. در ابتدای کار منطقی به نظر می‌رسد آنها می‌گویند من نمی‌خواهم سالیان سال این بازی را انجام دهم و یا میگویند کلش بازی جذابی برای من نیست برای همین تصمیم گرفتم اکانتم را بفروشم. در ادامه ما به شما گفت که چرا وارد تجارت و فروش کلش می‌شوید و اکانت تان را می فروشید.


اگر دیگر بازی کلش برای شما آن جذابیت سابق را ندارد و یا وقت کافی را برای انجام این بازی را ندارید آیا این به این معناست که باید اکانت خود را بفروشید؟ این یک موضوع کاملاً طبیعی است که پس از گذشته مدتی شما دیگر مثل قبل و مثل اوایل ورود تان به بازی کلش از این بازی لذت نمی برید اما این یک دلیل مناسب برای خرید و فروش کلش نیست. هنگامی که به انتهای این بازی برسید حس لذت بخشی خواهید داشت که قابل مقایسه با چیز دیگری نیست.

خرید و فروش رویال

 پس از ارائه کلش رویال توسط سوپرسل بلافاصله این بازی مورد استقبال همه گیمر ها قرار گرفت. این بازی به دلیل رابط کاربری عالی و داستان جذابی که دارد روز به روز باعث محبوبیت بین کاربرانش شده است. از زمانی که کلش آف کلنز ارائه شده است است کاربران زیادی وجود داشته اند که قصد در اختیار گرفتن اکانت های دیگران یا واگزاری آنها را داشتند. این اتفاق در زمان کلش رویال هم ادامه پیدا کرد و کاربران زیادی در مورد خرید و فروش رویال خود با ابهاماتی برخورد کردند.

 

چالش های کلش آف کلنز

هرموقع که شما بخواهید می توانید وارد چالش های فصلی بازی کلش آف کلنز بشوید. این نکته را فراموش نکنید که فصل از آن یک ماه میلادی به طول می‌انجامد. پس بهتر است که اواخر بازه اجرای چالش وارد نشوید و منتظر بمانید تا زمان شروع چالش جدید. چالش ها به دو دسته ماهانه و روزانه تقسیم‌بندی می‌شوند که در چالش‌های روزانه شما تنها و فقط ۲۴ ساعت وقت دارید تا ماموریتی که به عهده شما قرار داده اند را در این بازی به اتمام برسانید. این چالش ها یک شرط برای ورود دارند که آن هم این است که هال هفت به بالا داشته باشید. زمانی که به این مرحله برسید این چالش‌ها به صورت اتوماتیک برای شما فعال خواهد شد و پس از از پایان هر چالش شما میتوانید در قسمت جوایز هدایای خود را دریافت کنید.

 

جوایز چالش های فصلی کلش

 دریافت جایزه یکی از دلایل مهم هر کاربر برای شرکت در چالش های فصلی کلش آف کلنز است. سوپرسل برای کسب درامد جوایز را در دو بخش قرارداد است. بخش اول دارای جایزه های نقره هستند در بخش دوم جایزه های طلایی که برای دریافت آنها شما باید بهای آن را پرداخت کنید. نقره ای: این سطح کاملاً رایگان است است که در صورت به پایان رساندن آن شما برنده ۱۶ جایزه مختلف خواهید شد. سطح طلایی: رایگان نیست و برای هر فصل شما باید ۵ دلار پرداخت کنید.

خرید کلش

اگر شما قصد خرید کلش را دارید باید به عناصر دفاعی اکانت توجه زیادی داشته باشید تا امکان دزدیده شدن گلد و الکسیر شما کاهش پیدا کند. اگر برای اولین بار است که در بازی کلش آف کلنز حضور پیدا کرده اید ما به شما این موضوع را می گوییم که پیشرفت در این بازی بدون صرف هزینه برای خرید الماس کار بسیار دشواری خواهد بود. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که اگر می خواهید در این بازی به مدت طولانی حضور داشته باشید خرید کلش اقدام نمایید.

 

بررسی بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یک بازی استراتژیک محسوب می‌شود بازی هر فرد باید یک قلمرو اختصاصی را برای خودش ایجاد کند و سپس با ابزارهایی که در اختیار آن قرار می‌دهند قلمرو خود را توسعه دهد. در این بازی باید یک استراتژی خواص را اتخاذ کرد تا بتوان با یک برنامه‌ریزی دقیق به موفقیت دست پیدا کرد. در بازی کلش آف کلنز شما باید به این نکته توجه بسیار زیادی داشته باشید که بر اساس آپگرید ها و همچنین امکانات خود در لیگ های مناسب قرار بگیرید. اگر این بازی سررشته داشته باشید و تجربه کافی داشته باشید متوجه می‌شوید که گاهی اوقات لیگ‌های پایین‌تر برای شما مناسب ترند.

 

امنیت کلش

 این نکته را در نظر داشته باشید که برای صرفه جویی در هزینه و وقت از ربات های متفرقه استفاده نکنید. بعضی از این ربات ها در قبال پولی که برای ربات از شما دریافت می کنند به شما رباطی تحویل نمی دهند. سوپرسل به شدت زیادی روی این موضوع حساسیت دارد ربات هایش به صورت مرتب به بررسی این بازی می پردازند و استفاده کنندگان از رباتها را بن می کنند. یک موضوع دیگر که در این بازی اهمیت دارد این است که باید توجه کنید افرادی که به صورت اشتراکی از یک اکانت استفاده میکنند پس از مدتی  توسط ربات های سوپرسل شناسایی می‌شوند و اکانت شان بن خواهد شد. احتمالا شما هم به تبلیغاتی نظیر هک کلش آف کلنز مواجه شده اید به هیچ عنوان به این تبلیغات اهمیت ندهید زیرا آنها کلاهبرداری و دروغ بوده و قصد دزدیدن اکانت و پول شما را دارند. همانطور که در قبل برای شما توضیح دادیم ربات های بررسی کننده بازی کلش آف کلنز اگر به کوچکترین نفوذی پی ببرند بلافاصله آن را برطرف خواهند کرد.