بوژان

فروشگاه اینترنتی بوژان

بوژان

فروشگاه اینترنتی بوژان

کلینیک دندانپزشکی در شیراز

 

برای اینکه شما با ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز آشنایی داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین این ویژگی ها را که باید یک دندانپزشکی داشته باشد بیان می کنیم تا شما با آگاهی در مورد این ویژگی ها بهترین دندانپزشکی را برای درمان دندان های خود انتخاب کنید.

 

ایمپلنت دندان :

بسیاری از افراد هستند که برخی و یا تعدادی از دندان هایشان پوسیده شده است و دیگر نمی توانند آنها را رد دهان خود نگه دارند. پزشکان دندانپزشکی در شیراز با استفاده از روش ایمپلنت دندان می توانند یک دندان دیگری را با استفاده از پیچ و روکش های متنوع در دهان شما قرار دهند.

انجام دادن این روش مانند این است که شما یک دندان جدید در دهان خود داشته باشد که دقیقا شبیه دندان های دیگر موجود در دهانتان است. کسانی که مجبور هستند تعدادی از دندان های خود را بکشند و دیگر از آنها نمی توانند استفاده نمایند، استفاده از روش ایمپلنت دندان بهترین روشی است که دندانپزشکی در شیراز برای آنها انجام می دهد.

 

ارتودنسی دندان :

از دیگر روش های زیبایی دندان که از گذشته هم مورد استفاده قرار می گرفته ارتودنسی دندان می باشد. پزشکان دندانپزشکی در شیراز با استفاده از به روزترین روش های ارتودنسی از این روش زیبایی برای دندان ها استفاده می کنند. ارتودنسی سرامیکی یکی از بهترین روش های ارتودنسی به شمار می رود و از آنجایی که بدون رنگ می باشد برای بسیاری از افرادی که نمی خواهند ارتودنسی در دهانشان مشاهده شود، بهترین انتخاب می باشد.

 

بستن فاصله دندانی :

فاصله دندانی یکی از مهمترین مشکلاتی می باشد در دندان برخی از افراد وجود دارد. مشکل فاصله دندانی در برخی از افراد به صورت ارثی می باشد و با وجود این فاصله بدون شک آنها لبخند زیبایی نخواهند داشت. دندانپزشکی در شیراز و پزشکانی که در این کلینیک حضور دارند در زمینه از بین بردن فاصله دندانی تخصص بسیاری دارند و می توانند دندان های شما را ترمیم کنند. روش هایی که برای بستن فاصله دندانی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد و پزشک دندانپزشکی در شیراز یکی از این روش ها را مورد استفاده قرار می دهد که با دندان ها شما سازگاری بیشتری داشته باشد و همچنین زیبایی دندان های شما را بیشتر کند.

 

باندینگ دندان ( پیوند ) :

بسیاری از دندان هایی که به وسیله برخی از دندانپزشکان پر می شوند بعد از مدتی نیاز به ترمیم خواهند داشت، و یا اینکه برخی از دندان ها شکسته  هستند و یا اینکه لب پریدگی دارند. مشکلاتی از این نوع  زمانی که در دندان های شما وجود داشته باشد با استفاده از روش باندینگ توسط دندانپزشکی در شیراز ترمیم می شود. جنس باندینگ به طور معمول از کامپوزیت است و رنگ های آن هم متنوع می باشد، به همین دلیل پزشک هر یک از آنها را که بیشتر با دندان های شما هماهنگ است را انتخاب می کند و برای دندان هاش شما به کار می گیرد.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد